Monday, November 16, 2015

Work and fun in New Haven / Arbeit und Spass in New Haven


Yes, we are still alive and New Haven has not burnt down! When Nick and I came back from New Zealand in March, spring work started ... and turned into summer and fall work. We have a busy and exciting season behind us with guests from all over the world. And now - after finishing bookkeeping - I really want to update our website ... yes, you heard that before ;-) I just have to go through thousands of photos and select the best ... not an easy job! If you are on Facebook: I have been better at posting news and pictures there. Also hope to catch up again in the following months with writing this blog. Till then: Have a wonderful winter!

Ja, wir leben noch, und New Haven ist nicht abgebrannt! Als Nick und ich im Maerz aus Neuseeland zurueckkamen, begann schon die Fruehlingsarbeit, die dann zur Sommer- und Herbstarbeit wurde. Wir haben eine anstrengende und spannende Saison hinter uns mit Gaesten aus aller Welt. Und jetzt - nachdem ich die Buchhaltung beendet habe - will ich wirklich unsere Webseite aktualisieren ... ja, das habt Ihr schon mal gehoert ;-) Ich muss nur durch tausende Fotos gehen und die besten aussuchen ... kein einfacher Job! Falls Ihr auf Facebook seid: Ich habe dort regelmaessig Nachrichten und Bilder gepostet. Und ich hoffe, in den kommenden Monaten auch wieder diesen Blog auf den neuesten Stand zu bringen. Bis dahin: Wuensche Euch einen schoenen Winter!

Greetings from the Wild West!
Gruesse aus dem Wilden Westen!
Yours/Eure, Doerte
www.thenewhavenranch.com
www.facebook.com/thenewhavenranch